Huvudvärk

Jag har haft ont i protesen sedan i mitten av veckan och har det fortfarande. Det är frustrerande och väldigt obehagligt, men det är tyvärr en del av livet så det är bara att acceptera det. Det som är mest irriterande och jobbigt är att folk nog egentligen inte förstår hur det är att ha ont i huvudet och hur det pendlar mellan "vanlig" huvudvärk och migrän. Jag ÄR ganska gnällig, men jag kan lova att när andra hade legat nerbäddade för just huvudvärk så är det lite mer som vardag för mig och då jobbar, umgås (?) eller gör sådant som andra gör utan huvudvärk. Igår var det dock jättetråkigt för jag skulle iväg och titta på fotboll och dricka några öl och typ alkoläsk, men det blev som vanligt: BJ får ställa in...



Så detta ovan blev inköpt och odrucket. Men: Jag vaknade likväl med huvudvärk idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0