Att göra sig rolig över något riktigt gammalt...

Ju närmare valet vi kommer så retar jag mig på hur man ska pissa på Mona Sahlin pga hennes Tobleroneaffär. Det var oerhört länge sedan och känns bagatellartat, men det är sjukt vad det sitter kvar. Tänker på moderaterna som fått lämna pga utnyttjande av barnflickor, horköp, TV-licenssmitning och det var något med Bildt med - eller? Det komiska i det är att det är folk som "tror" sig vara lite fiiiiiinare. Det tragiska i det är att de själva kan komma att drabbas jävligt hårt.

Man ska givetvis rösta och rösta efter sitt eget huvud, men vissa röstar efter hur deras omgivning eller den omgivning de tror sig tillhöra ser ut.

Jag? Jo jag ska rösta jag med...

Kommentarer
Postat av: Danne

Varför finns inte Jeppsson på Twitter ?

2010-09-20 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0