Shit! ...och jag trodde att jag hade klabb.

Ibland känns man som en gnällig jävel som har humörsvängningar i parti och minut, men jag kom på att jag nog är ganska (?) normal egentligen. Det är, från min sida, gnäll över vädert och hur trött jag är på *piiiiip* men det är nog ganska sunt och vanligt tror jag. Värre (läs roligare) är det med vissa andra som man följer mer eller mindre frivilligt via bloggar eller facebook. Wow säger jag! Shit vilka psykfall som går lösa bland oss!

En person som inte har kanariefågeln i buren tar nog priset. Ena sekunden är allt toppen, nästa så har personen inte sovit på flera veckor, ytterligare en sekund senare så är personen lycklig med bästa kompisen för att i nästa andetag hata denna hjärtlösa sopa. Det går verkligen upp och ner hela tiden och tycker man inte synd om denna, håller med denna, tycker att denna är sååååå stark för denna tar hand om sina barn o.s.v, ja då hatar man denna. Antingen så är man med denna eller mot. Herreminjävlagudihimmelen säger jag bara. Borderline är inte förnamnet...

Internet är verkligen ett udda, men väldigt underhållande ställe! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0