Att våga ta ut svängarna...

Facebook är stället där man verkligen får sig de absolut bästa skratten och de värsta kräkkänslorna. En ganska rolig sak är när folk gör saker som de inte fattar (hoppas jag verkligen) och igår så upptäckte jag en av manligt kön (?) som "gillat" crossdressing. Hahahaha! Han trodde säkert att det var något med modeshower eller liknande, men nu VET alla att han tänder på att klä ut sig som en dam - typ.

Missförstå mig nu inte mer än vad jag själv brukar göra för man FÅR lov att gilla det, men denna person har nog bara haft en eldsvåda på loftet, ja eller två. :-)

Med skräckblandad förtjusning så följer man ett par psykfall på nätet också och det är oerhört intressant att se hur de ena sekunden är typ King of the world och i nästa vill erkänna hur usla de är. Det jobbiga är att dessa personer har barn och när man på håll får se hur de verkligen lyfter WT till nya höjder så lider man. Vad är det för fel på folk?

Själv då? Jodå! Bara ett par psykbryt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0