Ibland måste man "tänja" på gränserna...

Jag har ohyggligt ont i min rygg igen och det är inte det vanliga gnället utan jag har verkligen jättejättejätteont och har legat hela dagen idag. För att överhuvudtaget funka lite i alla fall så har jag tagit allt i medicinform jag har kommit över och det har varit kombinationer som läkare nog hade gråtit över. Röda trianglar har blivit små rosa moln som sedan har övergått i smärtblixtar och pendlingen mellan trött och pigg har nästan gjort mig skrajsen. Nåja, nu känns det lite bättre och när nödens lagar bryts och man är redo att göra vad som helst så finns bara ens egna fantasi som hinder. Har man sedan Google och ett par gynhandskar till hands så kan det sätta en i lite udda situationer... Det gäller att kunna skilja på begrepp som prostatamassage och massage med tigerbalsam.



Tänk er en försynt dansk i 70-årsåldern som aldrig skulle komma på tanken att störa annars mötas av mig i dörren med medicinskdimmig blick, i ett par alldeles för tajta kalsonger och med detta på handen.
"- Du må kig på de lidt senare du, sa han och lommade lite generat iväg utan att säga vad saken egentligen gällde..."

Hrm? Nu ska jag ta Wilma och försöka mig på att "göra" Mölledammarna. Dock måste jag förtydliga INNAN:

  • Det var FLERA timmar sedan jag tog medicin som var skarp.
  • Jag är klar med det ni ser ovan på bilden.
  • Jag vill helst inte förklara för "dansken" vad som stod på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0