Wraps i min regi

Som alla vet är jag en dröm i köket och nu har jag gett mig in i "wrapsträsket" och jag måste säga att jag är grym på detta - också. Jag har provat tre olika recept som alla är från mitt hjärta och min hjärna.

Wrap 1: Tunnbröd, rostbiff, philadelfiaost, margarin, ajvar, pepparrotsvisp, gurka, tomat och lite olika sorters sallad.



Wrap 2: Tunnbröd, rostbiff, potatissallad, rostad lök, remouladsås, purjolök, syltlök, rivna äpple, gurka, tomat och lite mixad sallad.



Wrap 3: Tunnbröd, kyckling, sallad, tomat, gurka och min egna currysås med en jäkla massa gott i! :-)



Och här är den hemliga "röran":



Och radar upp alla tre wrapsen på rad nedan:



Nå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0