Muffinskungen - det är jag det!

Ok: Idag blev det till. Stora muffins med äpple och kanel. Underbara! Jag ÄR verkligen en kärring som bakar, men det blev bra och då kan jag ta det att vara lite tjejig. Först körde jag lite med min assistent samtidigt som jag smälte RIKTIGT smör och grädde på spisen. Kollar ni noga så kokade jag ägg och mat till Wilma också. Vid sidan om spisen stod ett uppkokt "lag" för kräftor...








Sen blandade jag ihop allt och slängde in dem i ugnen.





 

Sedan tog jag ut dem och då såg de ut på detta vis...




Efter det att jag hade smakat dem så kunde jag bara säga: Wow!


Kommentarer
Postat av: josefine.

Dom såg ju mycket goda ut! De va fasen att du skulle lyckas o inte jag!! Hummmm!

2010-08-24 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0