Copycats (är ni inne i min hjärna och rotar så skyll er själva)

Det finns en kategori här på bloggen som heter "Hotshotslistan" och i den försöker jag placera de roliga, sjuka, ofattbara och för att förklara det enkelt: Saker som man aldrig glömmer pga det finns inslag i dem som inte finns i alla människors personlighet, men i min och i sådana människor jag uppskattar. Vissa av de som har läst dessa inlägg har inte trott på dem, men jag kan lova er: Allt som står är sant och: Ni har inte fått läsa de sjukaste/roligaste än...

 

Eftersom jag är än mer statisk än vad jag brukar pga mitt ryggont (har fått STARKA piller idag och ska på BEHANDLING, ja för ryggen, imorgon) så har jag läst en hel del, spelat poker och surfat lite. När jag då får läsa detta så gör det mig rädd, road och besviken.

 

Rädd för att detta har planerats och bollats med en hel del sjuka personer runt mig i ca 15 år. Någon måste ha varit inne i delar av min hjärna och stulit av mina hemligaste saker. Haha! Men: Har de varit så långt in så lär de ångra sig och dö en hemsk död... Mohohahahahahaha!

 

Road för någonting i mig säger att vi eller jag och tvärtom är för gamla för sådant nu. När jag läser det så ser jag inte det "hemska" utan bara det som är roligt. Jag satt och skrattade hysteriskt, nåja, åt hur han har cyklat som en dåre för att komma undan dessa apor. Kommentaren han ger till aftonbladet.se är ju klockren och berättar hur rädd och förvirrad han verkligen har varit:

"- De uppförde sig som gorillor och hojtade som gorillor, säger chauffören till Aftonbladet."

 

Besviken för att det inte var "vi" som gjorde det för då hade det blivit ordentligt gjort.

 

Hur vår plan eller planer såg ut? Den första var att vi skulle ha en eller två killar som var utklädda till gorillor och skulle gå längs 110:an (vägen mellan Ekeby och Billesholm). Det är skog på båda sidor av vägen och tanken var att vi skulle rigga att någon som vi kände skulle köra den sträckan och ha en av våra "mullvadar" med i bilen. Den som skulle bli blåst hade ju inte trott att han hade sett rätt och därför skulle det vara kul om han hade vågat säga något. "Mullvaden" skulle ju inte ha sett något och när de hade kört ett par kilometer så skulle nästa dyka upp och tänk att bara få vara med och höra hur killen som skulle blivit blåst hade reagerat.

 

Antingen hade han hållit käften i bilen och kanske berättat det när han hade kommit hem till sina föräldrar eller sambo, men vad skulle de tro? Efter det hade gått ett tag så skulle någon annan droppa en historia om att någon hade sett gorillor i skogen mellan Ekeby och Billesholm och då hade det kunnat bli hur kul som helst! Haha!

 

Plan två var att ställa sig bakom någon som skulle ta ut pengar vid "minuten" och se hur denna hade reagerat. Vi hade även lite planer på att låta någon se en gorilla i sin trädgård lite då och då. Detta hade också kunnat bli, ja: Hur kul som helst... Hahahahahaha!

 

Det finns som sagt en hel del "opublicerat" som troligen kommer att dyka upp här förr eller senare. Och: Hur osannolikt det än verkar så lovar jag: Det är sant och vid varje tillfällen så har vi varit flera som har varit med. Vissa saker är som sagt jätteroliga. Andra är ÄNNU roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0