"Soup nazi" hade dödat mig - lätt!

Det har varit en hemsk massa huvudvärk, yrsel, illamående, trötthet, sömnproblem och lite högt blodtryck den senaste tiden och jag misstänker att det finns en hel del anledningar till just detta. Huvudanledningen är utan tvekan att jag har börjat försöka få ett "sundare" liv med bättre mat och mer motion. Resultatet är än så länge ganska gott: Minus 6,5 kg på 24 dagar. Kanske ska jag nämna att jag använder ett preparat som är receptbelagt och numera bortplockat från marknaden. Anledningen? Ja det finns visst lite biverkningar, ja några enklare, som hög risk för stroke, hjärt/kärlsjukdomar och hjärtinfarkt. Jag tycker att det verkar lite "mesigt" med soppdieter etc så jag riskerar hellre livet och tar de andra biverkningarna med ett snett leende...



Ironin i detta är att jag skulle försöka undvika att få just huvudvärk och högt blodtryck genom att bli en sundare människa.


Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis du är ju duktig, man är inte mesig om man provar sopp dieten, jag har provat

2010-04-14 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0