"Din mamma är så hårig..." (måste ses)

När jag tar mig tid och är ute och besöker den stora vida världen (sitt ner i båten nu och LÄS) från min soffa med laptopen i knät så händer det att man springer på intressanta saker eller människor som berikar ens liv. Ibland slösurfar man bara in på youtube och ser den gamle gymnasieflickcharmören (harkel) Shan Atci, även kallad "Shan the man", få en liten känga av Magnus Betnér. Ja ja och i alla fall.

Jag skulle kunna skoja om att jag hade haft besök av en utbytesstudent, men det skulle bara slå tillbaka mot mig genom att någon sagt något om min egna hårbeprydnad. Jag skulle kunna, nej. Det är bättre att vara ärlig och berätta som det är. Min "sambo" är lite väl hårig och tog en dusch i veckan om då blev man lite förundrad när det såg ut så här när hon var klar:





Härligt härligt eller bara hårigt hårigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0