Gräsklipparmannen (följetången) I

Vi börjar som vi brukar: Jag är kass, överviktig, inte viktig, ful, tradig och allt man inte vill vara. Så: Nu har vi utfodrat gamarna...

I helgen har jag verkligen fått klockorna att stanna, propparna har löst ut och de duktiga människorna har satt sitt upptinade bröd (vi tragiska människor köper nytt, äter ett par skivor, kastar det och köper nytt igen) i sina tvättade halsar för jag har varit i gång hela tiden. Jag har inte samma erfarenhet som andra villaboende och tänker inte lika snabbt och smart när det gäller trädgårdsarbete så jag gör på mitt vis: Röjsåg och BEKÄMPNINGSMEDEL. Man brukar säga inom fotbollen att "man spelar efter sina resurser" och det är väl på liknande sätt här på Södergatan 40. Dock ska det ju sägas att i och med mitt gräsklipparköp (det i dag...kommer mer info om det andra...) så borde jag kanske inse mina begränsningar och rättigheter. Kolla punkten under "gubben" nedan. (nu jublas det i stugorna...)


Bildtext: Jag är ju som ett barn och en "nolla"...(japp ska snart sluta...hehe)

I alla fall. Nu har jag en ny gräsklippare, hann klippa lite och sen kom regnet... Yes...eh...FAN OCKSÅ!


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad blev det för fin maskin nu då? Lite besviken att du inte kom o köpte den av mig....=P

2009-05-03 @ 21:51:42
URL: http://www.boltis.se
Postat av: Jeppsson!!!

Jag köper bara av tjejer... ;-)

2009-05-04 @ 00:19:18
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0