Att lära sig hålla käften

Jag vet att jag är ganska. NEJJJJJ! Jag TRODDE att jag var ganska duktig när det gäller bordtennis för man har ju piskat pappa "Tue" (han var över sjuttio) uppe i idrottshallen. Ja jag har slagit Mikael Andersson med 21-0 i SET också... alltså: Jag förlorar väldigt sällan i bordtennis och därför så skriver min stora käft checkar som övriga jag inte har täckning för. Lite USA-inspirerat... Jag vet!

Men men... Jag stod i en lokal för ett tag sedan och där stod ett pingisbord. Givetvis var jag tvungen att säga till killen som stod närmast mig:
- Tar du fjorton bollar i ett "21-set" ska du vara jävligt nöjd med dig själv.

POFF! När jag "vaknade" till igen så hade bordet packats upp, jag fått pisk i två raka set (jag var aldrig nära) och bordet hade packats ner igen. POFF!

Ibland är tala silver...(för det mesta är det så va...)

Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0