Kvalserien? Tillbaka till Hedenhös...

Jag hade bara missat en Röglematch fram till KVALSERIEN började och PPV (Säsongskortet) var en skänk från ovan. Visserligen har jag ett grymt facit när jag tittat på RBK live i LINDAB ARENA (inga förluster, ja mer än minnesluckor över att jag skällt ut "simulanten" Salomonsson, "bärliknat" Sondell med Jonas Karlsson i filmen där han spelar CP-skadad, sagt till Bröderna Abbott var "bockabröderna", frågade Nihlstorp om han svalt Alex Schulman, häcklat HV's matrialare att de hade slipat skridskorna skeva och slöa och försökt få mig ett snack med Kenny Jönsson efter att han tog "min" plats på Landskronalägret 1987) men det har varit bekvämt att bara sätta sig på ryggen i soffan och se matcherna hemma. Nu får man höra på några lallare när Radiosporten websänder.

TV4-sport? Hahahahahahaha! 08-kåta? Tja, lite...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Oj vad du verkar vara sportintresserad! Har du själv sysslat med hockey? Förr om åren var jag mycket på hockey det var klart mest HHC som jag tittade på men alltid trevligt med svettiga karlar fniss.

Du verkar vara på bättre humör roligt.



Vet inte vad jag ska äta ikväll har mästerkocken något förslag?



Kramar Y

2009-03-18 @ 19:31:32
Postat av: Jeppsson!!!

Yvonne? Har fått höra om dig när jag pratade med Mr Wildwolf innan idag... Men?



För mig är det mycket snack - lite hockey...



Mat? Jag vill ju bara ha en mysig middag, men det får bli typ lasagne, ja halvfabrikat, eller kanske en FF?



Varför känns ditt sätt att skriva på så, ja hur säger (skriver) man; Bekant?



Hmmm det tåls att tänka på...



Kram Björn



2009-03-18 @ 19:36:28
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: Andersson

Har Kenny Jönsson spelat fotboll?

2009-03-18 @ 20:52:45
Postat av: Jeppsson!!!

Japp! Han stod i mål för Vegeholm om jag inte missminner mig.

2009-03-18 @ 21:17:35
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: Calle Törner

Idag kommer jag göra ett besök på "Askebunkarna", ses vi?

2009-03-21 @ 11:15:42
Postat av: per

vågar inte

2009-03-21 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0