"Vacker utan spackel - inte ett dugg..."

Tänkte fixa till min trappa upp till ovanvåningen efter sådär tre år som halvfärdig. Planen var att en målare skulle göra det, men hans timpeng var som ett lyxfnasks i Hollywood så jag gör det själv (till att börja med) istället. Ett tag tänkte jag smälla upp en sorts boardskiva/planka men jag tänkte köra i den mer gammeldags stilen och spackla lite på "frihand", slipa ytterst sparsamt och sen måla så det ser gammalt ut.


Bildtext: Kolla in Wilmas "hästapålle" som torkrider på elementet. Får se när den har tänkt flytta sig för jag behöver måla det med.


Bildtext: Snacka om att gå in för uppgiften: Jag lägger mig ner för att verkligen ge er inblick i hur det ser ut INNAN jag är klar...

Så: Nu ska vi bara gräva fram lite skaparlust och motivation för detta. Sen: Ja då ska vi se om tummen fortfarande sitter mitt i handen på mig, ja eller det är ännu värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0