Mitt krig - Del I

Det är en kamp varje dag och nu har jag gett mig f*n på att inte göra som USA brukar göra utan jag ska vinna kriget mot vegetationen och djuren på min tomt. Istället för att skicka hela armén direkt i döden så kommer jag att ta det i små små etapper för att trötta ut min(a) motståndare. Om jag så ska klippa gräset i november så ska det gå att få fason på eländet.

Motståndare:

Gräset - Ogräset - Häcken - Buskarna - Träden - Blommorna - Humlorna - Getingarna - Sniglarna (jag har nog alla sorter) - och mycket mycket mer...

Vänner:

Round-Up - Dubbelättika - Diesel - Bensin - Salt - Diverser apparater och maskiner - Sandro (en postorderträdgårdskämpe från Centralamerika som snart ska dyka upp enl. www.freeyourgarden.com

Oj: Glömde huset, uterummet, friggeboden och tvättstugan...

Kommentarer
Postat av: Moberg

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/page/2/



kolla denna bloggen björn!!

2009-07-03 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0