Mitt förhållande med BoIS är nästan dött

I alla tider har jag hållit på Landskrona BoIS och känslorna har varit rena och klara. Nu är det nästan så jag inte bryr mig ett dugg och jag får ångest över tanken att åka till IP för att titta på dem. Med facit i hand så har BoIS gjort det mesta fel och när de spelarna som ska vara med och lyfta laget igen vägrar att förlänga med klubben så bevisar det bara att förtroendet och förhoppningarna inte finns. Ivo Pekalski och Christoffer Carlsson var "de nya" Farnerudarna och de vill bara iväg. Det är bara att hoppas att nya talanger föds och det är nu!

Jag ska, när jag har ork, summera BoIS 2001-2006 och det är läsning som kommer att skrämma och förvåna.

...men man kan aldrig sluta vara BoISare. På gott och ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0