Krossade rutiner och en kamp mot begären...

Har nu varit godisfri i över en vecka och det är inte lätt när man sockerknarkat oavbrutet i tre-fyra år kan ni tro. Visst: Jag har sötat gröten en gång och ätit lite glass till jordgubbarna i lördags, men det är ytterst lite "tillsatt" socker jag kört. Ibland vill man bara skita i allt och proppa korgen i affären full med muffins, läsk och godis, men jag har stått emot - hittills.

Nu har jag precis vräkt i mig äpple, banan, ananas och jordgubbar och det var faktiskt godare och fräschare än godis. Nåja... Sen ska man inte hyckla heller: Frukt blir aldrig riktigt godis!


Bildtext: Funkar (hittills) som ersättning till godis...


Kommentarer
Postat av: Rulle

Blir det ingen kebabrulle då?????

2009-07-22 @ 16:44:43
Postat av: Jeppsson!!!

Klart det slinker ner en och annan rulle...

2009-07-22 @ 16:59:53
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0