Köksguden återuppstod efter en massa pizza, kebab & annan smörja...

Har tagit mig själv i kragen idag och städat ur både kyl och hjärna och hoppas att det ska få mig att bli bättre på en massa saker. Det finns inga garantier för att jag ska lyckas men jag har ju kunnat skärpa mig ordentligt med kosten förr. Kanske blir allt annat tuffare? Vissa dagar känns det som skulle vilja blåsa bort skallen och "youtuba" hela skiten bara för att man är så vansinnigt slarvig med det mesta. Kanske får jag förlika mig med att jag är på ett visst sätt som person och acceptera att folk inte gillar det? Kanske ska man bry sig mycket mindre vad folk tycker och tänker? Tja, skit samma!

Här kommer dagens middag i alla fall:

Stekt citronmarinerad fläskfilé med orientalisk sås, fullkornsris och en grönsallad med citronsaft, äpple och vindruvor.

Facit:








Kommentarer
Postat av: Karin

Mumma ....packade du lunchbox till mig :)

2009-07-14 @ 08:55:00
Postat av: Jeppsson!!!

Den är ju inpackad i mig nu... Haha!

2009-07-14 @ 12:25:27
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0