Kan strypning vara ett alternativ, kanske?

Har bockat av saker jag gjort och upptäcker att min hårbeprydnad kanske borde få samma behandling som gräsmattan. Det är inte så roligt när man antingen får ha keps eller trycka i en halv burk med vax (som det skulle hjälpa?) för att våga sig ut . Når jag skulle backa in på gården innan så såg jag en skäggig tomte i backspegeln och blev så rädd att jag tog strypgrepp på honom.


Bildtext: Jag vet: Det blev klabb med färgen...


Bildtext: Så här kommer en i/med färg!

Vad tror ni? Klippning, rakning eller bara strypning? Haha!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet inte...tycker du är fin som du är:)

2009-07-20 @ 04:40:49
Postat av: Jeppsson!!!

Ojoj. Jag blir ju så generad, men: Tack så mycket. Klarar mig med strypning denna gången... ;-)

2009-07-20 @ 10:57:39
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0