Fyller upp min uppfart med mjölktänder

Jag håller ju på att röja upp lite här hemma och fixar och donar både inne och ute. Min tanke är att köpa hem lite ny singel till upp/infarten, men det kanske inte behövs - om jag har tur. Idag har några ungar i 8-10-årsåldern roat sig med att "sladda" på just min upp/infart och ett par gånger har de nästan ramlat och slagit ihjäl sig. Än så länge har de lyckats hålla sig på hjulen, men jag får väl gå ut och förbättra mina odds för att slippa beställa hem singel och istället få mjölktänder utspridda. Det är ju både snyggt och originellt!


Bildtext: Inbjudande att sladda & slira på.

Det kommer att bli som när jag fyllde en av trädgårdsgångarna med gallsten och njursten. Jävlar vad de skrek de arma pensionärerna när jag lockade ut de små bitarna med mina bara händer och en mattkniv...


Bildtext: Lite blod för fina stenar är väl inget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0