Vad fan hände 010911 (9/11)?

Har sett flera program genom åren om vad som hände i New York den elfte september 2001 och vet inte riktigt vad jag ska tro. Just nu går ett program på TV4 Fakta som heter "Varför rasade World Trade Center?" och jag tror jag sett det innan, men det verkar vara "uppdaterat". Ju mer jag läser och kollar på klipp eller program om detta terrorattentat så undrar jag om vi blivit blåsta. Är det en konspiration eller HAR någon varit med och gjort detta värre än vad det borde varit. Är det Bush? Det är i alla fall sjukt. Sjukt som fan!

Kommentarer
Postat av: ...

Du borde se dokumentären Loose Change. Den är sjuk. Där snackar vi konspirationsfilm mot USA om Terrorattacken.

2009-01-02 @ 11:08:17
Postat av: Jeppsson!!!

Har sett dem. Alltså: Alla versionerna. "Final cut" gick inatt och jag såg den´, igen... Därför här jag sjukt trött nu också...haha

2009-01-02 @ 13:31:00
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0