Turbokatt

Nu har jag varit med om två pinsamma saker med en gemensam nämnare, ja eller två: Wilma och katter. Först jagade hon upp en i ett träd efter ca 10 rundor runt ett hus och när vi gick vidare så jagade hon in nästa katt under motorhuven på en bil. Trots det var roligt så skrattade jag inte när damen i huset kom ut och undrade vad som stod på och vad jag gjorde i deras trädgård. Inte heller var det så skoj att se när Noas husse skulle locka ut katten ur motorrummet i och med att de hade bråttom iväg.

Men: Lite kul var det allt...

Kommentarer
Postat av: annika

va kul att läsa en manlig blogg,är ju inte så vanligt, kan du ju inte stänga ner när jag precis hittat hit, hallååå!!! ;-) Hoppas allt är bra med dig.. Kram Annika

2009-01-25 @ 19:07:34
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: Anonym

För det första..du får absolut lära Wilma att man jagar inte katter:)

Sen för det andra..inte ska du väl stänga ner din blogg för att starta en ny?hihi..Denna är ett rent nöje att läsa..:)

Må så gott!

2009-01-26 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0