Tandläkarkräk

Ska operera ut/bort en tand på torsdag i nästa vecka och den jäveln har gjort livet surt för mig läääääänge. Har fått ont i den igen och bad Folktandvården om några smärtstillande så jag kunde uthärda skiten tills på torsdag. De nekade! Jag blev vansinnig på dem och kallade dem för följande i telefonen: Kräk, svin, sadister, idioter och jag tror jag fick med pisshjärnor också. Undrar hur kul det blir att gå dit där nästa vecka.

Oj ja: Varför de nekade? Det var ett beslut de tagit på mottagningen GEMENSAMT. Varför? Jo för att i Bjuv bor det så många missbrukare som går dit inför helger för att få starka mediciner. Men vi som verkligen har ont då? Jo vi åker med i deras bedömning också... Vilka jävla kräk! Känns diskriminerande - faktiskt!


Kommentarer
Postat av: moderaten

ring stefan svalöv och klaga

2009-01-10 @ 00:47:21
Postat av: Jeppsson!!!

Stefan Svalöv? Nja det är väl Svalö?



Köper heroin istället...

2009-01-10 @ 16:39:39
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0