Söndagsturer och bestyr

Vaknade i bra tid imorse och har ändå inte hunnit med så mycket. Typiskt mig om ni frågar, men nu, ja snart, ska jag börja bära ved, stapla ved, elda, städa (hoppas jag hinner och orkar...), tvätta, diska i min älskling (?), gå en låååååång promenad i skogen med Wilma (läs kasta kottar och pinnar till förbannelse) och kanske hinna med köra lite husmorsgymnastik.

Har nog ändå hunnit med den viktigaste saken och det är/var att ta fram högrev ur frysen och köra upp med det till min mor. Det vankas pepparrotskött idag och den maträtten är den bästa som finns. Inget, nej INGENTING, slår den smakupplevelsen kan jag lova er.

Nu ska jag dock börja ta tag i det här "viktiga", men jag ska hinna skriva en "grund" eller ett utkast lite snabbt om ett framtida blogginlägg...

Kommentarer
Postat av: Johan Broström

Plockade faktiskt oxå upp högrev imorse. Blir en smarrig gryta ikväll!

2009-01-18 @ 12:21:42
URL: http://www.boltis.se
Postat av: Anonym

ät en big mac istället

2009-01-18 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0