Seg i skallen och Skromberga-info...

Usch vad jag sov lite inatt. Tror bara det blev lite mer än en  timme och det känns nu när man har satt sig till ro under lunchen. Försökte få tag i Pate precis, men han har antingen blivit kidnappad eller så har han bestämt sig för att inte svara när jag ringer. Tror att han är lite rädd för vad jag ska prata med honom om. Men men: Då kan jag ju passa på att berätta hur vissa värvningar gått till och hur deras uppgörelse med klubben ser ut, eller, nja vi tar det sen, eller? Det har kommit fram uppgifter att minst två av de nya spelarna har typ "öppna kontrakt" och kan gå när de vill. Min källa påstår att Fortuna är en klubb som har dörren öppen för någon/några spelare om det skulle vara så att vistelsen i Skromberga inte blir långvarig. Men det är ju inget konstigt med sådana uppgörelser så det är ingen man kan kritisera vare sig spelare eller styrelsen för.

Nu ska jag fortsätta att "luncha" (har blivit havregrynsgröt och en grov bulle med ost och skinka) och surfa!

Kommentarer
Postat av: Calle Törner

Intressant läsning om Fortuna!



Förövrigt vill jag tacka för all intressant läsning på bloggen och väntar med glädje på en inbjudan till din och Connys studio i samband med någon match på Yellow Road!

2009-01-13 @ 10:29:04
Postat av: Jeppsson

Gott att höra Törner! Hörde också att du gjort en kanonturnering i "Saluten" och fått ögonen på dig: Kul!



Just ni ligger jag och Conny i allvarliga förhandligar med klubbens starke man, Målar-Pate, om att få disponera tre valfria spelare samt tränaren efter varje match. Hur vi ska "disponera" den förtäljer inte historien, men vi vill ha djuplodande analyser och personliga porträtteringar av byns hjältar. Vi har ju även idéer om att ha en sidekick vid vissa matcher och då hade du givetvis varit ett hett alternativ med din rutin och karisma.



Kul att du gillar bloggen!



Jeppsson!!!

2009-01-13 @ 12:28:17
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: Jeppsson

Gott att höra Törner! Hörde också att du gjort en kanonturnering i "Saluten" och fått ögonen på dig: Kul!



Just ni ligger jag och Conny i allvarliga förhandligar med klubbens starke man, Målar-Pate, om att få disponera tre valfria spelare samt tränaren efter varje match. Hur vi ska "disponera" den förtäljer inte historien, men vi vill ha djuplodande analyser och personliga porträtteringar av byns hjältar. Vi har ju även idéer om att ha en sidekick vid vissa matcher och då hade du givetvis varit ett hett alternativ med din rutin och karisma.



Kul att du gillar bloggen!



Jeppsson!!!

2009-01-13 @ 12:28:58
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: Calle Törner

Tack för det!



På tal om saluten är det synd och skam att inte SGIF har möjlighet att delta i denna turnering! Hade varit underbart att se Pate göra ett par sulfinter på unga pågar från HIF...



Vi hörs...

2009-01-13 @ 14:27:12
Postat av: Anonym

Tack för det!



På tal om saluten tycker jag att det inte är mer än rätt att SGIF borde fått en specialinbjudan till saluten. Tänk att få se Pate briljera med sulfinter och alla de andra trix som finns i den kroppen...



Vi hörs...

2009-01-13 @ 16:46:37
Postat av: Calle Törner

Nu är jag mycket förvirrad...fattar inte varför jag skrev samma sak igen...har svårt för det här med datorer...

2009-01-13 @ 16:48:17
Postat av: Jeppsson!!!

Tror att blogg.se har klabbat bra idag för mina inlägg har försvunnit, inte blivit publicerade och vissa kommentarer blir registrerade flera gången eller ingen.



Just nu har jag publicerat (får jag hoppas) ett inlägg tillägnat dig Törner...

2009-01-13 @ 18:00:57
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0