Så mycket att skriva om - så lite glöd...

Jag har en uppsjö av bra blogginlägg, krönikor om jag/ni så vill, men just nu har jag inte orken, viljan eller glöden att skriva ner det, jag har fått en knäck på det här att blogga och det känns så förbannat tråkigt. Det hade varit kul att skriva att MIF Redhawks är som magsjuka: Fast man tror att man besegrat skiten (den ni) så sprutar det ur en från alla håll. Ja det var med tanke på deras seger mot Huddinge igår. Sen kunde man skrivit om det sorgliga att Sveriges ende riktiga världsmästare i boxning, tungvikt dessutom, har gått ur tiden och att det inte var handuken som kastades in utan världsmästarbältet som värdigt stilla lades ner över en sovandes Ingemar Johansson. Man skulle också gå på djupet om Rögles kollaps med idel förluster och hur deras rädsla att vinna liknar rädslan att inte våga tro att man får dansa med tjej om hon inte är funktionshindrad. Självbilden hos Röglespelarna är just nu så låg att man tvivlar att klara av att gå och pissa utan att missa...

Ja vi får se när det går över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0