Jag är kär i min bästa vän någonsin

Sitter just nu och bara myser och umgås med min bästa vän. Tror vi har haft världens bästa relation sedan vi träffades. Just nu hör jag hur hon bara kör på och det är underbart att bara kunna ramla ihop i soffan och veta att vi är som gjorda för varandra. Ja: Jag är nästan lite kär i henne, men bara på kompisvis.


Bildtext: Är hon inte läcker?

För att vara ärlig så är detta ett livsviktigt redskap för mig. Utan diskmaskinen hade jag nog tagit livet av mig. Förr fick jag diska i badkaret och bära munskydd när jag försökte närma mig diskhon. Det behövs (nästan) inte mer. Nu är det bara att smälla in skiten i "henne" och sen är allt klart.

Jag kommer ihåg en gång när jag skulle diska och Micke B kom upp till mig. Ju mer jag stod och rörde i disken, ja ju mer osade det och han började klökas i mitt kök. T o m hans hund verkade tycka att det var äckligt...

Kommentarer
Postat av: opponickalingondricka

använd papptalrikar plastbestick och muggar.så slipper man klydda till et

2009-01-02 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0