Frukost = Flingor + Fil & Reductil

Sitter och äter det som måste vara Sveriges suraste fil (inte homo, nekro eller pedo) i mitt kök på en pall och svär inombords att jag inte monterade den klaff som jag inte fick ha för henne jag bodde med en gång. Köksbänken får vara bord, men det blir så trångt mellan ben och pall att det blir obekvämt. Men men... Jag har börjat med Reductil - igen - och sist jag tog denna viktreducerande medicin gick jag ner 40 kg (39,8) på ett år (367 dagar). Jag hoppas på ett bra resultat, men jag vet inte om jag vågar spänna bågen så högt denna gång. Men ner SKA jag...

Oj! Nu får jag tvinga i mig filen så jag inte kommer försen, ja idag igen...

Och: Idag kommer en man som vill gifta bort sin dotter till mig. Japp: Kirschenschnabeln....

Kommentarer
Postat av: DA

Dena medicinen du tuggar, är den receptbelagd? Jag orkar inte dra mig till gymmet men joggar och motionerar på andra sätt. Jag vill också NER!

2009-01-14 @ 14:54:52
Postat av: Jeppsson!!!

Du DA: Jag sväljer - den! Och: Japp: Den är receptbelagd PLUS att man måste ha ett visst BMI (och det är föga kul om man kvalificerar sig som jag) för att få den, ja i alla fall på högkostnadskortet. Jag har använt mig av den tidigare och gick då ner 39,8 kg på 366 dagar, ja eller 367?



Hoppas INTE att du behöver den för då är du lika hopplös som jag. Men jag hoppas GIVETVIS att du når ditt mål och/när du går ner i vikt!



Jeppsson!!!

2009-01-14 @ 16:50:32
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0