En snäll fråckis...

Denna fick jag på mejlen av "fursten Kirschenmeijer" från Hyllinge. Ja en som vill jag ska äkta hans dotter...

Kenta står vid en pissoar och upptäcker plötsligt att han är iakttagen av en dvärg.
Den lille mannen stirrar intensivt, men Kenta känner sig inte obehaglig till mods, åtminstone inte förrän dvärgen släpar fram en trappstege o ställer sig att glo på Kentas privata delar på riktigt nära håll.
-Wow! Det där är dom mest perfekta pungkulor jag nånsin sett! utbrister dvärgen.
Överraskad och smickrad tackar Kenta för komplimangen och börjar göra sig klar att gå.
Men den lille mannen stoppar honom.
-Hörru, jag vet att det låter konstigt, men skulle du ha nåt emot att jag känner på kulorna?
-Eh...jag antar att det inte skulle göra nåt, säger Kenta och kikar över axeln.
Snabbt sticker dvärgen ut handen och tar ett fast grepp om pungen samtidight som han skriker:
-Okej! Fram med plånboken, annars hoppar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0