2009 - vad vill du med mig?

Ganska trött och grinig efter flera timmars skällande av Wilma på raketer. Ja riktigt tvär. Ser att året är 2009 och då slår det mig: Jag har fan kastat bort fler år av mitt liv på, ja vad? Jo INGENTING. Kommer på sen att detta tänket inte är det positiva jag skulle börja med, eller är det? När jag tittar tillbaka så har de senaste åren bara handlat om ensamhet, rädsla, orolighet, olycklig kärlek och en massa skit jag inte vill veta av mer.

Nu handlar det om att stjäla tillbaka tid och verkligen hitta det som gör mig riktigt glad i livet. Jag kan inte sätta fingret på vad det kommer att bli eller skulle vara, men det känns som jag precis har hunnit med att hoppa på det sista tåget. Jag ska gå in i varje kupé, varje vagn och sen ska jag fan ta över och köra tåget själv.



Så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0