Duktig

Under mer än åtta timmar om dagen är jag som en maskin som bara dundrar på och de andra timmarna så är jag nästan lika duktig. Har t ex redan varit ute med Wilma en lång runda och det känns som jag är på rätt väg. Fick två kommentarer idag om mina hängande byxor och trots att det ser för jävligt ut så gillar jag när Gällivarehänget växer och växer.

Har totalslutat med läsk och unnar mig väldigt lite godis (lite käkar jag, men vräker inte i mig) och andra "godsaker", men följer inte slaviskt någon "supermetod" för det. Funkar ok, inte mer eller mindre, och eventuellt är det dags att börja bli ännu mer motiverad. Får se hur det har gått imorgon när jag ska ta blodtrycket och väga mig. Hoppas verkligen att jag gått ner...

Psst...Det gäller att inte halka med sin tunga och formulera sig bekvämt för annars... Schyyyyyyyyyy!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-10 @ 19:19:12
Postat av: Anonym

frö

2009-02-10 @ 21:06:18
Postat av: Anonym

frö

2009-02-10 @ 21:06:23
Postat av: Jeppsson!!!

strö?

2009-02-10 @ 21:54:17
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0