Nu är det slut på bra morgnar...

Om ett dygn är jag på väg hem från jobb och är troligen väldigt trött eftersom jag inte sovit ordentligt natten till imorgon. Egentligen har jag inte vänt dygnet så mycket utan det är mest att jag fått sova ordentligt. När det är "vanliga" veckor med jobb så går jag och lägger mig mellan 00:00-01:30 och sover till lite över 06:00 och när man väl är inne i det så är det inga problem. Nu har jag sovit i 8-10 timmar/natt och det tar ett tag att vänja sig av med den lyxen. Jag är så avundsjuk på alla som börjar jobba efter 08:30 för det hade varit en dröm för mig att ha det så.


Bildtext: "Alla tar en charter till solen utom Björn - Han håller sig hellre hemma och inomhus eller i skuggan som en fjäderlös, vingklippt och flygrädd örn."

Semestern då? Har jag gjort något kul? Tja... Jag har inte rest, badat, solat eller liknande, men jag har istället sysselsatt mig med att försöka bli "klar" i och med mitt hus. Det kan tyckas att jag har varit flitig emellanåt, men ändå sitter jag nu och har ångest för allt jag inte gjorde. Dock har jag överlagt med mig själv och kommit fram till att jag gjort det bästa FÖR MIG av min semester. Jag har kommit igång med att leva sundare och våga fixa med "byggprojekt" själv, ja utan hjälp, och det har varit givande. Sen har jag kommit bort ifrån en väldig massa telefonsamtal och en mejlomsättning på ca 250-500/veckan och bara det att inte behöva vara tillgänglig har gjort mig gott. Lägg till att jag kunnat sova ut så kan ni räkna ut att det är en Björn Jeppsson med nya krafter som stiger upp imorgon. Ja ganska morgontrött och troligen får jag vända på Jägarebacken och köra hem för att hämta datorn eller liknande. Jag har ju inte bytt personlighet(er)...

Kommentarer
Postat av: Andersson

Lycka till imorgon.

Jag träffade en gammal gemensam vän till oss idag, Björn Beckham. Han sa att du har handlat på All-livs varje torsdag, fyra år i rad. Någon gång efter halv fyra... Stämmer det?

2009-08-09 @ 19:50:24
Postat av: Jeppsson!!!

Bexi! Haha! Nja, jag brukar veckohandla där, men sedan han slutade är det inte det samma...

2009-08-11 @ 19:38:45
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0