Status: Kisserunda, dusch och sen zzzzzzzzzzzzzzzz

Veckan går mot sitt slut och jag lyssnar på Kärlekens tunga med Eldkvarn. Tänker att veckorna går fortare och fortare ju äldre man blir. Slår bort tankarna och tar tag i det sista som måste göras: Kisserunda med Wilma, duschning av mig själv och sen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Btw: Pratade med syrran innan idag och hon var jätteförkyld. När jag känner efter så tror jag något är i görningen. Kan bli så att man får nått på luftrören om man inte passar sig. Känns konstigt redan nu. Kanske bara är sviterna efter spyorna som kaskadkastades upp i natt och imorse.

Som jag brukar säga vid mina läkarbesök: Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jey jey! Jag lider med dig och dina sjukdommar. Tack för i lördags.

MVh "kul för dig uffe"

2008-09-15 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0