Kräkkalas

Sitter och försöker tigga till mig hundmat på nätet när plötsligt Wilma börjar ulka och hulka. Ett tu tre så får jag flashback sedan i söndags när jag ser hennes spyor på trasmattan i köket. Springer upp och öppnar dörren då hon var på väg mot den. Tittar till henne och slår upp nytt vatten innan jag börjar fånga upp hennes spyor i toalettpapper. Vad tror ni jag hittar i hennes spyor? Jo sten, bark, gräs och en benbit! Visst ska magen kunna klara det mesta, men sten och ben? Nja... Jag undrade vad hon höll på med i skogen. Nu vet jag...

Fick våldsamt dåligt samvete över att jag kanske inte ger henne bra mat nog. Undrar om Sven-Erik på Matöppet har gåslever...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0