Jag höll på att dräpa en idiot och bli abortdoktor 15 år för sent...

Varför får vem som helst skaffa barn? Ta som i lördags... Jag kom körandes och skulle svänga ut på Storgatan och jag såg INGEN. Dock så krypkör jag och i SISTA stund upptäcker jag en pubertetsunge, en menad abort, som kommer på en vråltrimmad minimoped UTAN ljus och det var centimetrar ifrån en katastrof eller välgärning. Hur som helst så blev jag skiträdd och det gjorde ont i hela kroppen på mig och jag frågade mig själv: Varför kan inte deras jävla föräldrar ha bättre koll på sina apungar? Tänk på oss som kan bli de abortdoktorer ni skulle anlitat för femton-sexton år sedan. Jävla fjånar! Ta ert ansvar och lås in era ungar i jordkällaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0