Jaaaaaaaaaa! Skromberga slog Kropp, eh, i helgen som gick...

Jag har gått och trott att jag sov och att Skrombergas vinst över Kropp bara var en önskedröm. Men ta mig tusan! Man slog tillbaka dessa genmanipulerade gnuttar som liknar Willy Wonkas Ompalompier (?).

I helgen ska man ta sig an ett revanschsuget Vallåkra som enligt Mats Johansson har hela A-laget på Tjäderspel och B-laget på kurs hur man tvättar yllekoftor i cider.
- Ja, och sen har vi en hel del på skadelistan också som nässlade sig lite när vi sköt in alla bollarna i hagen förra veckan. Men som jag alltid säger: Vi ställer alltid det bästa laget på planen när jag har alla spelare tillgängliga, säger Vallåkras tränare Mats Johansson.

Lite "off the record":

Skrombergas tränarduo är på väg bort. Patrik Blidberg ska enligt rykten redan ha meddelat att han inte ska vara kvar. Jonas Olsson har satt upp sig på Skånebolls lista över lediga tränare 2009. Fredrik Andersson ska vara så gott som klar för Skromberga nästa år. Det är en förstärkning som heter duga. Missnöjet jäser i delar av truppen över en viss persons utspel på matcher.
- Han är inte klok! Människejävlen borde ha ett "stående" krossat näsben. Man skäms som en hund och vill bara gå bort och slå ner honom.

Ja ja...Men men... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0