Äcklig danskjävel läser om "ofrivillig urinsex" i en GLASBUR!!!

Det är nästan två veckor sedan jag var och dominerade femkampen på Bakken och ännu går snacket om min utklassning av motståndet. Något vi inte har pratat så högt eller mycket om är den lilla perversa danskjävel som "stod för" radiostyrda bilarna. Varför? Han hade en pervetion som han inte var så mycket för att dölja och det gör oss lite mer normala människor över sundet ganska illa till mods. Vad det var han tände på? Jo: Pissex. Ni läste rätt! Urinsex, gärna lite "ofrivillig" också. Liksom: Hoppsan... Råkade du stå där? Oj då? Kissade jag dig på benet? Ja då får du kissa mig i ansiktet.

Nu tror ni att jag säkert ljuger eller överdriver, men jag talar sanning. När vi stod i kön så upptäckte vi detta lilla svin till dansk som skötte biljettrivningen när han inte satt och läste sina eggande urinsexnoveller. Först skojade vi om att han såg ut som ett pervo, men när jag tittade in i hans lilla bås så kunde jag inte undgå att se detta:


Bildtext: Det lilla svinet gillar kisslekar...

Som ni kan se så är han helt uppe/inne i sina vilda fantasier om kisslekar. Givetvis kallade jag på dollarkungen Kirschmüller och min swingande vän Kaounda och vi höll ju på att dö när vi såg VAD han läste om. Vi skojade om hur vi inte trodde att ens danskar vågade läsa porrtidningar i en glasbur, men så jäkla fel vi hade...

 Jag var ju tvungen att föreviga detta med mobilkameran och höll på detta blogginlägg tills jag kunde smälta, eller något så när förstå detta. Nu har jag delat med mig av detta och som jag känner det så är detta verkligen en händelse som knackar på dörren till "HOTSHOTSLISTAN". Eller vad tycker ni?

Vad har vi lärt oss i dag om Danmark? Jo att det var tur att vi blev befriade av från dem!

Kommentarer
Postat av: Broström

Haha, underbar bild. Vilken kille! Gott att se att bloggmotivationen börjar komma tillbaka?

2008-09-03 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0