Sunday, bloody Sunday

Blondinbella tar en paus från sitt bloggande och detta får våra kvällstidningar att ha det på "löpet" på sina sajter. Är detta klokt? En ickemyndig blonderad gymnasietjej som tar sig själv på för stort allvar, är med i MUF (bara det säger det mesta), har en pojkvän som heter Nils (har gjort lite research) som tror att Seinfeld är en ny sitcom (kolla in www.1000apor.se) och skriver om typ vilka sjalar och stövlar som är sköna. Eh? Var fan är världen på väg?

Slentriankollar på "På smällen" som går på Canal+ just nu och funderar på var de ska placera mig imorgon på jobb. Ibland önskar man sig bara bort och i väg. Jag är 33 år och vill inte vara en "Magnus Erlingmark" som man kan kasta in lite var som helst. Detta ska visst vara en livsfarlig grej att göra: Blogga negativt om sin arbetssituation. Dock: Jag vill fan inte bli behandlad som skit mer. Hade jag skrivit hur mycket som trillar in på mitt lönekonto så hade ni skrattat och hånat mig, jag lovar. Skit samma: Jag får väl förlika mig med tanken att det är så överheterna vill ha det...

Kommentarer
Postat av: Vågar inte uppge, med risk för hot från ege-maffian

Fan vad härligt!!! Du skriver fantastiskt, snacka med Blondinbella...du kanske kan hålla igång hennes trams-blogg medan hon övar på glosor, klappar vovven och spelar tennis med Nisse-Nils?? Du skulle ju lätt uppnått samma statistik...eller Sara 14 hade du kanske tappat men resten..:) Du som gammal SGIF-snubbe kanske kunde tagit en liten lektion i svenska på nån träning med A-laget? Det sär skrivs som bara fot bolls spelare från eke by kan i deras härliga gäst bok...:) Bara en tanke...

Rolig läsning - tack tack!

2008-10-16 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0