Kanske har det gått FÖR långt, men Wilma är ju Wilma...

Igår var jag på McDonalds och då handlade jag en Big Mac & Co och Chicken McNuggets till mig. Men... Wilma gillar ju också hamburgare så hon fick tre cheeseburgare igår och en som vi sparade tills idag. Detta var väldigt uppskattat och det är kanske så att jag behandlar henne som en människa? Sist jag skulle käka pizza så undrade pizzabagaren om jag hade träffat tjej eftersom jag köpte två st pizzor. Jag hade inte hjärta att säga sanningen till honom eller, hjärta och hjärta... Extrapizzan var ju till Wilma. och nej: Hon blir inte dålig i magen av Vesuvio!



Kebabpizza till mig och Vesuvio till Wilma...





Och till efterrätt fick Wilma Gammeldags Vaniljglass i sin favoritstol...


(sorry för skålen, men det är Wilmas nu...)

...och till pizzabagaren sa jag att "Molgan" var på besök...Tragiskt och komiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0