Hotshotsämne!!! Sjukaste jag gjort på riktigt länge. Sjukt kul!

Fick följande sms under kvällen:

"Hejsan! Beställningsdags! Hör av dig om du behöver hjälp! Kram ulrika krantz oriflame"

Eh? Fattade att den här Ulrika sms:at fel och bestämde mig för att skoja lite med henne. Svarade följande:

"Tjena Ullis. Vill ha följande: Dvärgdockan i latex med hemoroider av rågummi. Dubbeldildon med naturtrogna kondylomvårtor på båda skaften. Pocketvaginan med äkta gethår på Venusberget. Prostatatrollstaven AliBabba för mer än 40 rövar. Till sist vill jag beställa en salva med hönsblod för mina munsår och du får fria händer. Tack för senast Ulrika. Otroligt att se dig kunna hantera fyra somaliska herrar, en ardennerhingst och två aphanar. Saknar dig så! Kramar/B"

Jag vet: Min hjärna är skadad, men detta ÄR jag. Den stackars Ulrika svarade reptilsnabbt, ja lite panikartat:

"Vem e du?"

Vid detta laget hade jag redan ringt upp Mr Muchuo Meateater och berättat om mitt lilla spratt. Eftersom hon, Ulrika, troligen trodde att hon fått en heltidspsykopat på halsen så kände jag att hon gott kunde svettas lite till, Conny höll med, och jag svarade:

"Birger, du vet."

Troligen är detta en av de snabbaste sms-fjällorna jag stött på och snart skällde Wilma (har hennes skall som sms-signal) igen:

"Nä! Ingen aning!"

Jag skrattade så jag grät, ja åt mitt eget sms och den här Ulrikas situation, så med Conny i luren så bestämde jag för att ringa upp tjejen.

- Hej det är jag, Birger du vet, sa jag direkt innan någon hann svara.

- Eh, Uh, Nej, men, hallå, vem är det?

- Ja men det är ju jag! Du vet: Han du sms:ar med.

- Jo, ja eller nej...

Jag fortsatte prata på med henne och jag märkte hur obekväm hon var. Efter ett tag var jag tvungen att berätta hur det låg till och det var en rolig tjej. Hon tog det coolt och skrattade gott tillsammans med mig innan hon bad så hemskt mycket om ursäkt för det felskickade sms:et. Efter lite övervägande så godtog jag hennes ursäkt...

Kommentarer
Postat av: Marie Nilsson

hehe..det gäller att ALDRIG skicka fel sms till dig...Skrattade gott åt detta:):):)

2008-10-08 @ 06:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0