Uppstirrade i Skrombergatoppen

När jag lämnade jobb idag ringde jag Skrombergas ordförande, Patrik Engblom, för att stirra upp honom inför hans stora kväll i klubbstugan på Bruksvallen. Jag sa att jag ville lösa medlemsskap och att jag hade kommit över stadgarna för klubben så de kunde räkna med min närvaro ikväll. Det blev ett jäkla tivoli må ni tro och det skulle kosta mig 900:- att lösa medlemskap och det började inte gälla förrän 2009. Pate var helt knäckt när vi la på och jag lät honom svettas en liten stund innan jag sa att jag bara drev med honom.
- Jag bara såg det framför mig att du skulle sitta och ifrågasätta allting och att du hade hittat ett kryphål för att sätta käppar i hjulet för oss. Ja, jag blev faktiskt helt uppgiven och uppriven, sa Pate innan vi la på.

Men vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0