Tjuvar på tomten och inbrott hos grannen...

Var precis och lämnade min bil på verkstaden och gick hem tillsammans med Wilma. När vi kom framför grannen så kom han utspringande och frågade om jag sett någon "fly fältet" inom den senaste timmen? Wilma har ju bara "killar på hjärnan" och jag var ju inte i tjänst (Cobra-Cai) så det fick bli ett negativt svar. Vi stod och snackade ett tag och ytterligare en granne anslöt innan jag begav mig hemåt.

Väl hemma på infarten fick jag syn på fotspår som inte var mina och det blev faktiskt lite otäckt. När jag drog mig till minnes så var Wilma helt tosig när hon satt i sitt fönster precis innan vi stack och lämnade bilen och man behöver ju inte vara lika smart som "the good old" för att fatta att tjuven/tjuvarna var här innan de slog till hos grannen. Tack vare min Cobra-Caitränade hund så gick buset bet hemma hos mig (oss) och när lönechecken dimper ner imorgon ska min varulvsjycke få sin belöning.

Det är bra att ha en ilsken och folkhatande hund!

Så: Dra åt helvete era jävla tjuvryggar! Nu går jag in i tjänst omgående och det lär bli patrullering redan ikväll!

Cobra Cai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0