Konsten att vara riktigt bakfull

Jag klarar inte av det där med att vara bakfull och har aldrig gjort. Dock ligger man här och känner sig som en idiot (inte lika stor som...) och lär sig aldrig. Det krävs så lite för att jag ska vara dödssjuk dagen efter och ändå så tar man den där sista. Idioti! (men inte i den skalan som andra befinner sig i...)

När man finner matrester i handfatet, spyfläckar i toastolen och inser att ens hund har smakat av ens uppkastade maginnehåll då inser man att man har varit ganska klok när man hållit sig nykter så mycket som man gjort. Dock: Varför kan man inte bara dricka läsk när man vet (som jag) att man blir apsjuk?

Usch fy fan för mig! (men än mer för...)

Kommentarer
Postat av: fredriksson

När kommer bilderna?

2008-11-10 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0