EXTRA EXTRA: Malmö Redhawks byter namn!!! (INSIDEINFO)

Gamla MIF som nu heter Malmö Redhawks kommer omgående att ändra sitt namn. Eftersom jag har fått grym insideinformation så kan jag presentera det nya klubbnamnet här. Även den nya arenan kommer att få ett nytt namn (när MIF spelar sina matcher. Allt detta är ett led efter att klubbens VD, Mats Westerback, stulit 70000:- ur klubbkassan. Deras nya namn kommer att bli K(N)orparna och arenan får heta "Stångby II".

Ett tag snackades om att de skulle heta Skatorna och arenan Skatboet, men eftersom deras fans, (ja de närmast sörjande, inte kunde förstå kopplingen till skator och tjuvar så lär de få kalla sitt lag för Norparna (tjuvarna).

Lite allvar då: Hur f-n kan man göra en sådan sak? Jag gillar inte MIF direkt (lite som HIF) men jag ser ju helst att det blir matcher mot RBK och då lär MIF behöva varenda krona de kan få efter Percys penganekande. Går det att skapa ordning i den klubben?

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Jag har nominerat dig på min blogg! Sport eller inte sport, nominerad e du iaf=)

2008-11-30 @ 13:13:43
URL: http://goodliving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0