Sprut i ögonen svider och man ser dåligt...

Har drabbats av ljuskänslighet och blivit närsynt när man idag sprutade mig i ögat. Satan vad det sved! Usch vad obehagligt det var. Har fått ligga med en handduk (kan man verkligen stava detta ordet med ett d? Googla och kolla...) för ögonen hela eftermiddagen i ett mörkt (nåja) rum eftersom minna pupiller är stora som "kattakoddar" (obs: skånskt ord). Det visade sig att jag har bra syn, dock med lite tvekan på det vänstra ögat, och jag ska till ögonmottagningen om ett par månader igen. Undrar om de kan sina saker där? Om allt jag ser blir mindre med vänster öga samt har en annan nyans - är allt rätt då? De förklarade allt med "en godartat, förhoppningsvis, svullnad på cerosan (osäker på stavning och betydelse...) och det är, nog, bara ok... Eh...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du aldrig riktigt glad och frisk?? Det är alltid nåt..

2008-05-15 @ 16:17:37
Postat av: Jeppsson!!!

Glad? Jo ibland... Frisk? Nja... Men nu var det ju så att jag kollade synen och jag vet inte om det räknas som sjukdom...

2008-05-15 @ 16:52:09
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0