Nu har det brunnit i skallarna på SVT Text - IGEN...

Sorry men detta kunde inte vänta. SVT Text fortsätter att vara slarviga, dåligt pålästa, korkade, kass och bara allmänt förslappade i hjärnorna. Sist frågade jag om de hade någon praktikant på droger, men nu tror jag att hela redaktionen sitter med varsin "hövding" i mungipan. Hela redaktionsrummet luktar sött från haschröken och i papperskorgarna ligger kanyler som varit fulla med galenhetsgrejer... Kolla in denna med Marcus Berg: Enligt SVT TEXT har han gjort två mål. Ok det kan jag köpa, men har han gjort dem för Heerenveen? Han lirar ju i Groningen...  Visst står det att Heerenveen slog Groningen med 3-1? Sen när jag läser lite mer noga så ser jag att han har gjort dem för Groningen... Tyvärr så verkar allt vara knarkigt värre på SVT TEXT idag för när jag skulle kolla resultaten på sidan 391 så står där att Groningen mötte Utrecht... Var fick man Heerenveen ifrån? Aha! Kanske man hittat en "najs" liten "kaffeaffär" där och blandar ihop allt...*hrm*

image228

image229

Undrar om SVT inte ska försöka skärpa till sig lite nu. Känns som våra licenspengar går till dåligt pålästa tomtar och de kanske skulle mått bra av en kurs. Ja kanske rent av att bli satta i grundskolan ett par år igen. Vissa har troligen hoppat över några år...

Ska vi våga hoppas att cheferna tar tag i detta problem nu? Det är ju inte en eller två gånger det hänt. Nej detta är ett problem som bara går och går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0