Att bryta en förbannelse...

...gör jag om jag börjar skriva om fotboll igen. Jag har under 1 ½ år varit totalt less på fotboll men idag tog min vän Conny Persson med mig upp på Bruksvallen för att se Skromberga GIF. Jag trodde det skulle vara jobbigare att gå upp där efter min sorti som A-lagstränare, men det var förvånansvärt lätt - faktiskt! Men steget från att titta på fotboll till att skriva om det är stort så därför så kommer jag att skriva ett matchreferat/krönika här på bloggen om förlustmatchen idag mot Bergandy.

För första gången på länge så kan jag skriva hur, när och vad jag vill utan att behöva tänka mig för om jag trampar någon på tårna och det ska bli skönt. Vi får se hur det går och om jag fortfarande har "det"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0