Jag vill (kan) inte längre ligga...

Nu får det vara bra och nu säger jag stopp i helvete. Hur skönt det än är så tar det inte bort smärtan när man ska gå ifrån sängen. Det är nästan så tårarna sprutar och jag känner hur hjärtat mitt går i tusen bitar. Jag skriver givetvis om mitt ryggonda som kommer och går, dag efter dag, vecka efter vecka och tja: Lite hur det vill. Idag var det ett helvete att komma upp ur sängen och när jag väl förpassat min tilltagna skinka till soffan så har jag svårt att komma upp härifrån också. Har provat piller: Inget vidare resultat. Får gå ett steg längre: Träna! japp! Det behövs!


Kommentarer
Postat av: Mange

Eller köpa en ny säng. ;-)

2008-03-24 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0