Jag knäckte nätdejtinggraalen! I'm Messias

Jag är ett geni, en halvgud eller bara jäkligt smart. Efter många månaders forskande i nätdejting kom jag nyss på hemligheten med att lägga ut foto på sig själv på meetingsajterna! Det hela är så enkelt att det är genialiskt. Ta mig t.ex: Jag gör mig absolut bäst bakom kameran och är snyggast när jag gömmer mig bakom en lada, men nu finns det ett hopp för mig med. Måste bara hitta en kompis eller nån som är mycket fulare än mig. Visst: Det blir kanske svårt och troligen omöjligt, men nån måste ju vara dassigare. Nu börjar headhuntingen och jag vet hur vi ska ta fotona: Ett par partyfoto där jag är i centrum, något grillfoto där vi sitter ett gäng fulingar runt en rykande engångsgrill och svartbränd flintastek och ett aktivitetsfoto, typ volleybolltema, där jag brilljerar bland dvärgar, armlösa och benlösa.

Vad tror ni? Nu vet ni hur ni ska bli lyckade nätdejtingsrävar som svansar in på hud och kön och ut på nätet igen.

Här är objektet man måste vara fulare än...Tufft? Visst, men det ska inte vara lätt..

image183
Bildtext: Lagon överskäggig, svettig och jobbklädd... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0