Hon har det nog ganska så bra...

...den där Wilma. Först ut i skogen med bästa kompisen Minnie och där träffade de två lösa hanhundar som rymt från en gård. Tur för mig och "hundfångar-Björn" att dom var snälla, annars hade det gått illa. Sen fick hon (Wilma) titta på fyra hästar och lyckan var gjord. Hon älskar verkligen hästapållarna! Väl hemma blev det kanske lite jobbig för hon skulle ju badas, men sen fick hon maten serverad när hon låg och vilade och nu sover hon som en gris. Får nog säga att hon har det hyfsat bra hos mig i alla fall!

image160


image161

image162

image163

image165

...och till middag får hon nog ha kokt kyckling.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hmmm tror du skämmer bort din lilla vovve,
hade en annan haft det hälften så bra så hade man varit helnöjd...;o)
Måste bara...."kanske lite jobbig för hon skulle ju badas" - JOBBIG - JOBBIGT...
Vad kan jag säga, "Ingen kommentar" haha,
I like it when you miss...you make my day!!!

2008-03-09 @ 16:37:23
Postat av: Lisa

Wilma var bra fin :-)

Kram

2008-03-09 @ 21:41:50
URL: http://lisasandstrom.blogg.se
Postat av: orolig

verkar som om jag blir brädad hmmm

2008-03-09 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0